oran 22 aylıkken başlattım. Tuvaletini yaparken bezine hemen koşup lazımlığa oturttum kakasını oraya yaptı sonra bezi çıkardık.
Ama öncesinde birkaç tane tuvalet kitabını hatim etmiştik her gün defalarca okuduk.
İlk gün hep çişini altına yaptı 2.günden sonra gündüzü çözdü arada oyuna dalınca kaçırıyor.
Geceleri de uyumadan son 1 saat sıvı kesiyoruz.
Gece uyuduktan 3-4 saat sonra tuvalete kaldırıyoruz çişe. İlk hafta her gece altına yaptı ama 2.hafta alıştı.
Yine nadiden kaçırmalar oluyor şuan tam 24 aylık