Merhabalar az önce makinami bosalttim da ekstra 24 dj lik durilamaya veririm hep ama vaktinde almazdım şimdi ilk defa vaktinde aldım baktım soğuk suyla durulama yapmış. Sizin de öyle mi ? Ben sicak durulama yapar sanmıştım dikkat eden vsr mi ? Yoksa makinam bozuldu mu:(