Rmysahamza gastro takipliyiz aynı zamanda oradaki doktor demişti. Biz uzun süre çok iştahsızlık yaşadık tek lokma yemiyordu. 6 7 ay falan sürdü. O dönem geriletti onu. Sonra az da olsa yavaş yavaş almaya başladı. Bir de küçük dogmustu. İştahı düzelince başta aldı sonra yine durakladı. Güzel de yiyordu ama alamıyordu. Sonra bağırsak geçirgenliğinden şüphelendim ben. Diyet falan sürdürülebilir değil bence çok zor. Glutensiz beslenecek, şeker paketli gıda yok . kızartma ayçiçek yağı falan tuketmeyecek bir ay demişti bir diyetisyen. Hassta oldu üstü üste bi on gün falan yapabildik biz. Şuan hasta olmazsa azar azar alıyor hâlâ düşük boyu kilosu.