tosbikim2020 ben tefal kullanıyorum kireç haznesi olanlardan. Tüm kırıcı orada topluyor arada suya tutup temizliyorum. Böylece ürünün dediklerinde kireç birikmesi tıkanma vs gibi problemler hiç olmuyor 6 sene oldu alalı taş gibi valla. Ben kazandı olanlardan almak istemedim çok hantal geldi bana ama çok memnunum ütümden. Bozulsa falan yine tefal alırım