Kızlar oğlum 3 yaşında dün beraber hastaneye gittik. Ultrasonda bebeği gördü . Orda pek önemsemedi başka şeylerle ilgilendi . Eve gelince güzelce anlattık kardeşin olacak seninle oyunlar oynayacak araba süreceksiniz falan . Hayır dedi acı biber yedirecekmiş, birde vuracakmış böyle söyledi. Acaba kardeşinin olacağını anlar mı yani hamileliği anlar mı yoksa anlamaz mı kafam karıştır tam 3 yaşında