Bebeğimi 6 gün önce çok şükür kucağıma aldım… Doğduğu andan itibaren mememi sürekli ağzına tutturuyorum, ten tene temas yapıyorum, oksitosin salgılatacak süt masajları yapıyorum göğsüme… Doğum yaptığım hastanede hemşire önerisiyle silikon uç da aldım, meme ucu çıkarıcı vakum da alıp yaptım ama yine de ağzında öylece tutuyor memeyi, sakız gibi oynuyor ama emmiyor. Meme ucum artık doğum anındaki gibi küçük değil, tam ağzına sığıyor damağına yerleşiyor. Sütüm tam indikten sonra (3 gündür) sağımla 30/40 ml süt çıkarıyorum tek memeden, onu da biberonla veriyorum. Gayet rahat çekiyor tabii ki biberon olduğu için. Benim mememden çekmesi için neler yapabilirim, siz nasıl kolaylaştırdınız bu süreci? Önerilerinizi bekliyorum sevgili anneler…