8 ay 25 günlük kız bebek -canavar desem daha yerdir belki- 8 ay girmedi işe özellikle 5 6 gündür çocukta bi enerji patlaması var. Kucak istemiyor ama yanımda dur ya da tam tersine sürekli kucak,örümcekte 10 15 dk oynuyor günlük indir diyor inince de onunla oynamak istiyor. Kendini geriye geriye atıyor aman arkası yumuşakmış arkası sertmiş umurunda değil geri geri atıyor . Uyku zaten değişti iyice . Emerken oturmak istiyor oturduğu yerden emecekmiş. Öyle yapınca da ağlıyor geri kucağa gelecekmiş.Uyuyacağını anladığı an bi güler yüz bi enerji bi kahkaha 😁emeklemiyor ama her yere gitmek istiyor,enerjisine yetişemiyorum aşırı yoruluyorum. Kucakta da gezdirirken yine durmuyor her şeyi her yeri ellemek istiyor. Var mı nemim gibi olaaann ? Takviye alıyor musunuz alıyorsanız ne kullanıyorsunuz?