Bebeğim 1 ay 15 günlük gece 11:30da uyudu. Saat kurmadım iki buçuk üç saatte uyanıyordu normalde. Dün gece 4te bi uyandım uyanmamış hala çok korktum hemen emzirdim kendim uyandırıp. Lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın kendim uyandırmalı mıyım saat kurup? Yoksa bebeğim acıkınca kendi uyanır mı?