prensen39 Kızlar merhaba kızım 3 gün yoğun bir ateş geçirdi doktor enfluvır şurup verdi neyse ben gelidğmiz gibi o şurubu verdim ve çocuğum o gece hiç ateşlenmedi yani resmen tek ölçekte kesti ama sabahı çocuğun huyları değişti ne oyuncak görüyor ne kucak ne yatak yani resmen çılgın gibi hep bi uyuma isteği halsiz birde şuruplamı alakalı bilmiyorum kulak arkası ve kafa içinde kırmızı benekler var alnında ve vücudunun belli yerlerinde haiff var ama alerji gibide değil gerçekten napıcam bilmiyorum şaşırdım 1 haftadır şaşırdık napalım doktora sorduk doktor sorun yok kullanmaya devam 5 gün dedi
Merveeofs prensen39 influenzanın tek çözümü cidden… geçen kış kızım neler çekti neler kullandık da bir tek bu çözüm oldu
sakdas prensen39 çocuk hemşiresiyim, enfluvir olmasan influenza atlatmak çok çok zor. Düzenli kullanmalı, influenza kaynaklı halsizlik olur
Kalbenbagli prensen39 geçen sene nisan ayında yaşadık bizde kızım ateşlendi antibiyotik başlandı aynı zamanda ınfulenza testi de yapıldı negatif çıktı antibiyotik kullnırken birdaha ateşlendi başka grup antibiyotik verildi oda fayda etmedi bir gece ateşi hiç düşmedi ve her gece kalkıp çığlık çığlığa ağlıyordu yani ilaçtan değil hastalıktan ağlıyo bende sebebini bilmiyordum sonrasında tekrar test yapıldı ve pozitif çıktı şurubunu kullandık ve iğne oldu öyle tıparladı benim kızımdada kırmızı benekler çıktı ben antibiyotik ten diye düşünmüştüm ama hastalıktan dı demekki. Çok geçmiş olsun ilacı muhakkak kullanın günden güneiyi olucaktır.
nisnurdmr Domuz gribi şurubu, doktor sorun yok dediyse kullanın domuz gribinin ilacı bu, hayırlısıyla 5. Günde iyileşmiş olursınuz
prensen39 sakdas ya halsizliği var ama çığlık çığlığa ağlamalar resmen kendini yere atıp depresyona girmiş gibi ağlıyor hiçbirşey tatmin etmiyor bu nasıl birşey anlamadık asla susmuyor bu derece huy değişimi normal mi
Merveeofs prensen39 ilaçtan mı Bilmiyorum ama hastalıktan da olabilir hastalıklar çocuklarda büyük huy değişimleri yapabilir
prensen39 Kalbenbagli evet gerçekten özellikle kafa içlerinde daha yoğun kulak arkalarında falan o kadar zorku çocuk halsz aynı zamanda 3-4 adım atıp düşüyor zaten yeni yürümeye başladı 1 yaşında doktora defalarca aradım ilaçmı alerji yaptı diye o kızarıklık huysuzluk korktum ama doktor ilacın böyle yan etkisi yok dedi ya size nasıl açıklasam çocuğuma sanki sinir yüklemesi yapmışlar gibi
Kalbenbagli prensen39 hastalıktan kesinlikle rabbim şifa versin çok zor bir hastalık nıtmalde kızım ateşli hastalık çok geçirdi ama ilk defa bunda hem çok ağladı hem çok halsiz kalmıştı hatta hastaneye yatıcakken son bir doktora daha götürdük iğne verdi antibiyotik iğne damar yolu açık eve gelmiştik kızım 2 yaşındaydı o ipne ve influenza ilacı ile iyi olmuştu kuzum
prensen39 Kalbenbagli gerçekten verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim iyileşti kuzum maşallah çok iyi 2 gündür kızarıklar falanda hepsi geçti