Merhaba arkadaşlar bebegim beş aylık süt alerjisi var. Üç aya yakindir diyet yapıyorum. Deride herhangi bi egzama vs yok bagirsak tepkili . Bulunduğum şehirde alerji doktoru olmadigi icin cevre ile eskisehire goturdum. Goturdugum doktor prof alerji doktoru ve baya arastirdiktan sonra tercih ettim. Orda bebegimden deri testi aldilar hic birsey cikmadi. Bana süt diyetinde üstüne gitmemi diyeti açmamı söyledi ilk 15 gün yavas yavas senin diyetini acalim sonra bebegi ek gıda tadimlarina baslat dedi (goturdugumde bebegim dort bucuk aylikti) 6. Ayın sonunda da bebeğin diyetini acalim dedi. Benim diyetimi actik herhangi bi sorun kakada kan vs olmadi bunuda uzun suren diyetime borcluyum bence. Neyse ben hangi demir ilacini kullanmaliyim diye sordugumda demire gerek yok kullanma dedi. Şuan piyasadiler dandik zaten bir ise yaramiyor dokuzuncu ayda kan sayimindan sonra eksikse adam akilli baslanir dedi. Oyle dedi demesine de benim icim hic rahat etmedi adam prof tabi guveniyorumda cok guzelde ilgilendi ama demir kullanmayan bebek hic gormedim. Takipli oldugum cocuk doktoruda kullaniyor musun diye sorunca soyledim alerjiyle demirin ne alakasi var cok garip kullansan iyi olur gibi bir cumle kurdu. Acayip canım skldi hatamı ediyorum sizce ? Benim gibi demir kullanmayan varmi ilerde herhangi bir sknti yaratirmi acaba?