Kızlar merhaba bebeğim 6 buçuk aylık ve kilosu 6170 gr çok az kilo aliyo her ay 300 400 gr doktor kilosu alt sınırda olduğunu söyledi 7. Ayda belki özel mama başlarız dedi ama oğlum zaten mama icmiyo yani çok az iciyo 150 cc yapıyorum yarısını iciyo yarısını birakiyo ek gıdaya başladık ama ondada iştahlı değil herseye ağzını acmiyo hatta pek çok şeye kapalı yediremiyorum 😔😔 özel mama kullansak az bile içse ise yarar mı sizce var mı kullanan tadı nasıl bebeğim içer mi tadının kötü olduğunu duydum tek ümidim o kaldı çok üzülüyorum bebeğim zayıf olduğu için 😔 çok şükür sağlıklı hareketli algıları açık ama yemiyo icmiyo işte