karanalp1823 Merhabalar oğlum 27 aylık olacak yarın 25 aylıktan beri 95 cm, bu aylarda duraklama normal mi
acimavi karanalp1823 belli bir süreden sonra ilk dönem gibi her ay uzamazlar. Daha ufak ufak uzarlar, bir süre sonra dikkat ettiğinizde boyu uzamış diye şaşırırsınız hatta
parla__ Şimdiye kadar her ay uzuyor muydu Bence gayet normal bı kaç ay uzamaz sonra birden uzar falan.
forumgurmesi Bu aylarda her ay uzamasına baktırıyor musunuz. 1 yaşından sonra öyle her ay değil artık sene bazlı bakılıyor boy uzamasına. Her ay uzaması gerekmiyor merak etmeyin.❤️
karanalp1823 Çok teşekkür ederim yanıtlarınız için. Evet her ay odasındaki boy çizelgesinden ölçüyorum, kilosuna da her ay bakıyorum aslında amacım anı kalması ama dikkatimi çekti uzamanın durması.