edayilmaz Çok kötü pişik oldu sık sık da değiştirmeme rağmen ve yıkıyorum da şu ara ama yok geçmiyor sizlerinde başına geldi mi geldiyse neler yaptınız yâda önerebileceğiniz krem var mı
minikkurttt edayilmaz evet yapar. Sudocrem sürün yada tahinin üste çıkan yağını sürün sarı kantaron yağı bunlar iyi gelir
edayilmaz minikkurttt kantaron yağı sürüyorum ama o bile fayda etmedi ya bugün doktora götürdüm krem verdi inşallah işe yarar bakalım
ilenalemin ceylanay ya gerçekten mi.benimki de 17 aylık ama sürekli pişik oluyordu anlam veremedim bi türlü ve sürekli üst üste diş çıkarıyor.şu an aydınlanma yaşadım sağolun
ceylanay Hamazinc kullanıyorum bide onun üstüne kuru pecete koyuyorum çabucak geçiriyor ama bunu tekrarlamasam yine aynı oluyor pişik
edayilmaz ceylanay bende bugün doktora götürdüm hamazinc ve fito diye iki krem yazdı karıştırıp sür dedi 2 kere sürdüm şükür baya geriledi
edayilmaz TalentedMom kantaron da çok sürdüm de ama işe yaramadı malesef bugün doktora götürdüm hamazinc ve fito diye kremleri yazdı karıştırıp sür dedi baya geriledi pişiği şükür iki defa sürmeme rağmen
kmomm Nerdeyse 4 ay pişik çektik. Diş çıkardı 8 dişi var 2 aydır normaldi şimdi azı dişi çıkıyor yine pişik oldu. Poposunu sildikten sonra kuru pamukla kurutun ıslak kalmasın