Kızlar merhaba bebeğimi dün dünyaya getirdim.38 haftalık doğdu tam.Doğum sırasında ciğerlerinde ki suyu tam boşaltamamış ıslak akciğer dendi doğum yaptığım hastanede müdahale edildi ama inliyordu yoğun bakıma alındı.Burundan ventolin tedavisi görüyor.İnlemesi bitmemiş ama azalmış.Benim gibi bu durumu yaşayanlarınız oldu mu aranızda.Süreç nasıl ve ne kadar ilerler.Birde sütüm gelmiyor sağma makinesi ile sağıyoruz uçları aşırı açıyor kanıyor ama minik minik birkaç damla devamı gelmiyor.Sütümü nasıl artırabilirim nasıl sütüm olur ?