Sabaha karşı bir anda ağlamaya başladı, 2 yaşında kızım bu arada. Öyle bir ağladı ki asla kendinde değildi. Kendini ordan oraya attı biz kucağımıza almak istediğimizde bir şeyden kaçar gibi kaçtı. Bir 10 dakika bu şekilde geçmiştir yani. Farkında olmadan kendine de zarar veriyor kendini yerden yere atarak. Uyku terörü böyle bir şey mi yoksa başka bir şeyi mi var anlamadım