Kızlar oğlum şuan 20 aylık 16 aylıkken sünnet ettirdik devlette. Pipisi bana çok tuhaf görünüyor yani eşit değil pipisinin etrafı 4 ay oldu tamamen iyileşti de. Ben mi çok takıntı yapıyorum yoksa normal olan bu mu?yani böyle yamuk görünüyor bir tarafı fazla bir tarafı düzgün kesilmiş gibi. Doktora sorunca normal diyor. Devlet hastanesi zaten çokta üstüne düşmez. Pişman oluyorum devlette yaptırdığım için görüntüsü yüzünden Yapışıklıkta vardı geç iyileşti zaten. Gece gece takıntı yaptım. Bilen anneler bana yardımcı olur musunuz?