klbckgg 1anne2cocu 2 aylık aşısında ateşlenmişti doktoru ve ebesi 1 çay kaşığı verebilirsin demişti. Ama 37 derece ateş bile sayılmaz bence şuan vermeyin.
etuerk 1anne2cocu 3 aydan önce kesinlikle ilaç önermedi doktorumuz ki kaldı ki 37 ateş bile değil bırakın vücudu ateşle savaşmayı öğrensin daha 2 aylıkken ilaça başlarsanız ilerde önüne geçemezsiniz
1anne2cocu klbckgg cg9699 sevilayalp drystr Çok huysuz vücudu da ağrıyor belli o yuzden de vermek istiyorum acile gitsem ayni işlemi yapacaklar 😔
sevilayalp Ben vermiştim doktor kontrolünde tabi , ama bilemedim kilosuna göre vermeniz gerekiyor bide 37 yüksek bir ateş değil bence ılık bezle kompres yaparsanız belki düşer
drystr @1anne2cocu 2 ay ve üzeri bebklere verilebilir diye biliyorum ben ama 37 derece ateşte verilmemeli 38 ve üzeri ateşte verilir diye biliyorum tabi bunlar benim bildiğim siz yine kendiniz bilirsiniz tabi geçmiş olsun
sevilayalp 1anne2cocu haklısın, peki neden ateşi var hasta mı aşı felanmı oldu? Geçmiş olsun bu arada
1anne2cocu sevilayalp cg9699 Babamız ve abimiz hasta burun akıntısı boğaz ağrısı ateş burnunu açtim biraz rahatladı ama vücudu sıcak agridan da uyuyamiyor vermem de bir sakinca olmaz galiba
Nikita 1anne2cocu üç aydan küçük bebek hastalıklı aile bireylerine maruz kalmış, siz doğru dozda müdahale yapamazsınız. Bizim doktorumuz 3 aydan önce hastalanınca yatışlı tedavi edilir demişti. Bebeğiniz ağızdan nefes almayı bilmiyor. Burnunun hep açık olması lazım
cg9699 1anne2cocu 37 nin üzerine çıkmadan vermeyin bence . Burnunu tam açamamış olabilirsiniz belki o yüzdendir . Ama illa ki ağrıyor eminim diyorsanız 1 çay kaşığından fazlasını vermeyin