Anneler merhaba. Ben 2 çocuk annesiyim ilk çocuğum 4 yaşında . Kardeşi doğduktan sonra huyu suyu çok değişti . Kardeşini çok kıskandı hep kardeşine vurma eğilimindeydi . Krizlere giriyordu ben bebeğim doğdu doğalı ikisiyle bir arada ilgilenmeye çalışsamda olmadı … 😔 Büyük çocuğumla daha fazla ilgilenmek zorunda kaldım . Kızım altına kaçırıyordu sürekli ağlıyordu kardeşine alışması çok çok zaman aldı . Küçük olanla da sıfır ilgi olmadı ama kendi kendine büyüdü sanki bunları yazarken bile kahroluyorum . Bebeğim çok az göz teması kuruyor , oyun onattığım zaman pür dikkat izliyor aslında cee eee oynayınca gözümün içine bakar ama ismine seslendiğim zaman bakmıyor . Baksa da 1-2 saniye bakıp dönüyor . Alkış yapsam bakıyor . Sanırım bebeğimi ilgisiz bıraktım . 😢 Düşünmekten mahvoldum benim şimdi ne yapmam lazım yardımcı olabilir misiniz?