8.5 ayligiz, 8 aylik olduktan sonra biseyler oldu. Gece uyanmasi 1 defa olurdu simdi 3-4 defa uyanir. Gunduz uykusu uzamisti yine 30dkya indi. Buyuyunce daha rahat olur diyorlardi bizde 8ayda hersey tersine tepti. Asiri haraketlendi, ayaga kalkma filan basladi. Daha cok yorulmasi lazim ama nasil bu kadar az uyuyo anlamiyorum. Gecici mi ya ?😢