mervee775 29 aylıgız 2,5 yaşa yaklaşıyoruz hala Tv tlf tablet yok hayatımızda onlar uyanıkken açmıyoruz . Genelde yemekleri de kendılerı yıyor 2 yas bebesı hersey ben yapacağım demek . Çok zayıflar ama asla açmadık alışmalarını ıstemıyorum öfke krız yonetımı bagımlılıkları oluyor . Gün ıcınde oyun hamuru ,Kınetık kumlu , arabalarla legolarla ,manyetık bloklar ,kıtaplar bunları kullanıyoruz. Ikız bu arada