Burcc
Ne yazık ki. Birkaç haftadır cümleye geçtiler cümlede noktalama işaretleri geçiyor, öğretmen koysunlar ama tanıtmayin dedi, ama benim öğün merak ediyor, bende biraz açıkladım. Bir cümle de kesme işareti vardı sebebini dedim. Bu sefer neden başka yerde yok ki ne farkı var dedi. Diğer çocuklar sormamış mesela. Öğretmen detay vermeyin dedi zor ikna ettim bende başka noktalama işaretlerinde ama o anlattıklarımi kavradı artık Kitap okuyoruz mesela alıntılarda da ilk Kelime büyük başlar ya hani cümle de tırnak içinde hani nokta yok ama burası büyük harfle başlamis diyor. Beynimde çok düşünce var bazen ne yapacağımı bilemiyorum diyor. Bu ülkede zor ama gelecekten ümidimi kesmek istemiyorum. (Her anım endişe dolu) Umarım karşılarına aydınlık yollar çıkar.