glsmbrnl bende olmuştum maalesef😔 Allah kimseye yaşatmasın. 6ay kadar önce oldu. Ben erken farkettim ertesi gün doktora gittim kortizonlu ilaçlara başladım benim 15 gün sürdü doktor sıfır tuz olucak dedi ama illa ki tuzlu yediğim oldu. Zaten emzirdiğim için şu an kilolarımı kortizonlu bağlamıyorum. Emzirememek çok üzmüştü beni onun dışında yüzünüzde hiç bi şey kalmıyor merak etmeyin. Ben Çanakkale’de yaşıyorum burunun rüzgarı çok fena saçım ıslak çıkmıştım 3 saat içinde yüz felçi geçirdim özellikle bu mevsimde saçınızı kurutmadan çıkmayın hafife alınacak şeyler değil, küçük bir tavsiyemdir