Az kilo alıyor denildiği için iki haftada bi ölçüme gidiyoruz.
• 02 Eyl: 3680 g
• 02 Eki: 4480 g
• 15 Eki: 4700 g
• 20 Eki: 4800 g ölçüldü.
Bugün gittiğimde 5300 falan olmuştur diye düşünürken 4640 çıktı sağlık ocağında. Tartılarınız mı bozuk dedim doğru dediler. Diğer odalarındaki tartıda da 4780 çıktı. Bebeğim akşam 8bucukta uykuya geçiyor 12 buçuk gibi emmeye kalkıyor. Sonra sabah 6ya kadar uyuyor. Doymasa sütüm beslemese böyle olur mu diyorum. Bacakları falan tombullaşıyor çünki farkediyorum küçülen kıyafetlerinden de. Doktoru uyuyorsa gece uyandırma diyor sağlık ocağındakilerde yine 2 saatte bir emzirmeye kaldırmamı söylüyor. Sütümün besleyiciliği yok desem suyu vitamini kuruyemişini hurma incir herşeyi tületiyorum da. En son sağlık ocağını değiştirdim de 5inde onaylanıcakmış tekrar gidicem. Aynı durumu yaşayan oldu mu kızlar aranızda. Doğum kilosu da 3120gr bu arada