Benimki de böyle, yanına yatıyorum uyutuyorum sonra kendi yatağıma gidiyorum. Gece uyanınca mutlaka yanıma gelip elimden tutup götürüyor, hemen geri uyuyor. Yani uyanıp kendi kendine uykuya dönemiyor bensiz. Bir şey yaptığımda yok yani sadece yanına uzanıyorum. Boşu boşuna beni uyandırıyor. Bu aralar hepimizin çocuğu bozuldu emin olabilirsin bu arada. 3 yaş sendromu geliyor galiba.🫠