kubilogy bende 35+3te doğurdum. 2buçuk aylıkken sütüm kesildi emmiyordu zaten. Biz 5buçuk aylıkken başladık. Doktor 5.ayında başla demişti. Şuan 10aylık. Bu soruya en iyi cevabı doktorunuz verir her bebeğin gelişimi farklı bi hafta daha bekleyebilirsiniz bence tadımla başlayacaksınız zaten tabi bebeğiniz oturabiliyor kafasını tutabiliyorsa ve ilgisi varsa