Kızlar faranjit döngüsüne girmiştim üst üste antibiyotik kullanıyordum. Boğaz ağrısı başlarken 1 diş sarımsağı küçücük doğrayıp yoğurtla yedim çiğnemeden yuttum. Hastalık geçene kadar hergün yaptım ilerlemeden geçip gitti her seferinde şükürler olsun. Çok araştırmıştım zor durumdaydım yerli sarımsak şifa oldu Allah’ın izniyle. Faydası olsun diye paylaşıyorum. İnstagramda hastalanmayancocuk sayfasındaki sarımsak kürü tarifini görüp yaptım. Boğaz ağrısı öksürük gribe çok iyi geliyor. Pembe kabuklu olanlar en iyisi