3 4 aylıkken adak kurbani kesmistik.. eşim alnima kanindan sürdü.. bende naptin ya cocukta iz kalisa diye hemn yıkadım.. kizimin alninda leke var ama kirmizi degil.. sanki dikis atilmis iz kalmis gibi pirinc tanesi kadar.. birde ayvayi cok yemistim gamzesi var..