Arkadaşlar kızım 2 buçuk yaşında sadece uyurken emzik kullanıyordu ben anaokul öğretmeniyim bir ay önce birlikte bi okula başladık o dönemde benden ayrıldığı için acayip emziğe bi bagliligi oluştu ve okuldan ayrıldık etkilendiği için biraz hayatimizin normale donmesini bekledim ama şimdi bıraktırmam lazım zaten geciktik nasıl bıraktırdınız herhangi bir öneriniz yönteminiz var mı ama asla iste emzigine salça sür ucunu kes ne bileyim saç koy biseyler yap böyle yapmak istemiyorum herhangi bir travma olmadan bunu nasıl başarabilirim sizler nasıl başardınız lütfen benimle de paylaşır misinizzzz