Birminikmer Merhaba sevgili anneler ek gıda tadım süreci ile başladığım bu yolda bebeğim 8 aylık oldu ama ilk günden bu yana ne yaparsam yapayım hiç bir şey yediremedim. Şöyle tanımlıyorum kaşık görünce ağzını açmıyor. Yanlışlıkla ağzına gireni tükürüyor. Yanlışlıkla yuttuğunu kusuyor. Bu nedenle çok yorgun ve çaresizim. Yoğurt sebzeler meyveler hiç bir şey sevmedi çok üzgünüm
melikederindefne Birminikmer öncelikle nasıl başladınız bilmiyorum ama ek gıdaya açken denemelisiniz meme yada mama vermeyeceksiniz mesela örnek sabah kalktı hemen pratik olarak yarım muz az pirinç unu üzerine dut pekmezi vs karistirio deneyin yada irmikli elmalı bir püre mesela Ufak ufak az az
smileylaylom Birminikmer belki de kendi yemek istiyordur. Benim bebeğim de püre sevmiyormuş ağzını kapatmıyordu püre verdiğimde. Ya da yemek istemiyordu. Çiğneme refleksini kullanabileceği gibi verince yemeye başladı
ninodurbenimadim Birminikmer BLW ile ilerlemeyi denediniz mi? Kaşığa karşı bariz önyargısı oluşmuş belki parmak gıda şeklinde sunarsanız yer. Bazı bebeler ek gıda sürecinde kontrolün kendilerinde olmasından hoşlanıyorlar. Belki bunu istiyordur kuzunuz ☺️ BLW devam edip sonra yemeye başladığında kaşıkla siz destek olursunuz. Umarım en kısa zamanda çözülür probleminiz. 🌸
software Merhabalar ek gıda reddi yaşıyorum ilk günden beri 7.5 aylık, ellerini çırpıyor direkt hem kaşıkla hem elimle beslemeye çalıştığımda da almıyor çok zor bir durumdayım sizin gibi
acelysmom software aynılarını yaşıyoruz arkadaşım yanlız değilmişim :( ne yapsam yediremedim 7 aylık olacağız kaşık görünce ağzını kitliyor birşey sevdiremedim
myybabyy Kuzenimde bebeği ek gıda kabul etmemiş. Biz böyle tadım falan yapamadık hiç bişey istemiyordu ara ferdik sonra büyüyünce direkt bizim yediklerimizden devam ettik demişti. Demekki öyle de olabiliyormuş. Belki tatsız tuzsuz sevmiyordur.
beriiiiil Kilo alımı iyiyse çok da zorlamayın bence. Her şeyi yiyemiyorlar zaten. Yoğurt sebze meyveden devam edin. Yine diğerlerini de aralıklı olarak sunun ona. Gün gün değişiyorlar. Birden yemeye başlar üzmeyin kendinizi
software beriiiiil yani devam edeceğim bir şey yok aslında. Başlayamıyorum ki devam edeyim :( tadına bakmadan direkt el çırpıyor, vuruyor, kendim parmaklarımla veriyorum yine aynı şeyi yapıyor. Eline bişeyler veriyorum onu ağzına sokarken veriyorum
software melikederindefne genelde ilk uykusundan uyanınca veriyorum min 1 saat aç bırakıyorum o şekilde deniyorum. Sabah uyanınca denemedim hiç
software smileylaylom öyle de veriyorum aslında, eline mutlaka bişey veriyorum ekmek, sebze,meyve. Her şeyi ağzına sokuyor yemeği sokmuyor
gamomuu software aynısı kızım. 9 aylık her şeyiiii ağzına sokuyor yiyeceği şeyleri mıncıklayıp bırakıyor. Çok kafama takıyorum asla ağzını açmıyor. Sadece yoğurt labne bazen de tarhana içiyor. Anne sütüne çok düşkün gerçekten çok üzülüyorum
smileylaylom software evi batıracak belki ama yemeği onun önüne sunun yiyeceği şekilde verin belki öyle yer