rachelgreen_ yani doğumdan 3 gün sonra mıydı tam hatırlamıyorum dikişin fotoğrafını at dedi attım iyi sorun yok dedi,tekrar 40 kontrolüne fLn çağırmadı bende çocukların telaşından gitmedim ,5 ay olacak doğum yapalı, profesör ve yaşadığım yerde meşhur bir doktordur neden çağırmadı anlamadım