aleynaderin1 Tugcebb merhaba doktorum meyveleri sona bıraktırdı fakat bir sürü sebze var ben henüz tatlı patates ve havuç denedim brokoli be kabakta aldım karnıbahar da diyorlar onu da deneyeceğim bunlar dışında hangi şebekeleri denemeliyim yoksa bunlardan gene sonra meyvelere mi geçmeliyim
Tugcebb aleynaderin1 ben havuç kabak normal patatesle başladım. Sonra akışında devam ettim. Bizim tablomuzda ilk hafta sebze sonra meyve vardı. Bunlardan sonra verdim diye hatırlıyorum meyveyi
aleynaderin1 iszpb haklısınız ben sadece alerji olayına bakmak için bu şekilde yapmam gerektiğini düşündüm tabi bu dönemde çok bir şey karıştırmadığımız için aslında alerji olsa bile sebebin ne oldu az çok anlarız dediğiniz doğru bu şekilde olamayacak yarın farklı bir şey deneyeceğim ve tamamen özgür bırakacağım aslında zorla bir şey yaptırmak asla istemedim yediğinde alkışladım aferin dedim yemediğinde de şarkı söyledim ama bi ağla bi gülme oldu ben de o an yanlış gittiğini düşündüm ağladığı için vermeyi bıraktım su içmeyi çok seviyor diye ardından su verdim hemen ağzını açtı unutturmak için hemen oyun oynamaya geçtik zorlarsam gıda reddi olur diye çok korkuyordum zaten kaşığı görünce ağlaması beni de telaşlandırdı bu konuda
iszpb aleynaderin1 ağaç yaşken eğilir derler üzülmeyin birkaç gün sonra her şeyi unutur küçücük bebiş bunlar. ben sonraki gönderilerinizi okumamıştım. Kalıcı davranış bıraktıracak kdar yanlış bir şey yapmamışsınız yani siz de o da yenisiniz bu konuda. Zamanla yoluna girecektir😊
software Merhabalar ek gıda reddi yaşıyorum ilk günden beri 7.5 aylık, ellerini çırpıyor direkt hem kaşıkla hem elimle beslemeye çalıştığımda tadım dahi yapamıyorum yani önerisi olan var mı