Merhabalar bebeğim üç aylık oldu bir haftadır sürekli burun akıntısı öksürük var doktora gösterdim antibiyotik verdi. Ondan sonra ishal oldu. bugün sabah altını temizlerken makatından kan geldiğini gördüm. Doktora götürdüm kaka tahlili istedi verdik ve temiz çıktı. Ardından bugün beş kere kakasını yaptığında da kan gördüm. Acaba ishalden dolayı makatı tahriş olduğu için mi kan geldi yoksa alerji olabilir mi. İlk günden beri hiç birşeye alerjisi yoktu ilk defa böyle oldu. Yani demek istediğim bebek doğduğunda alerji belirtileri yoksa alerjisi yoksa bu üç aylıkken oluşabilir mi alerji. sonradan olabilen bişey midir acaba