Bihterrr Kızım 3 numarayı kabul etmedi elimde açılmamış 1200gr var (1 tam kutu bir de tek paket) kullanan varsa uyguna dolaptan satacağım 400 tlye. Aptamil ar de 1 kutu var onu da 400e koyacağım