Doğum yardım parasını nereden aldınız? İlk oğlum canlı doğum oldu ama kaybettik bir kaç saat sonra. Şimdi ikinci oğlum doğdu, ilk öğretmenim ailem uygulamasında ödeme tutarı 1500₺ yazıyor. Tarihte 30/10/2025 yazıyor. Onu nereden aldınız? Ya da hesabınıza falan mı yatıyor? Bilen var mı?