4,5 ay oldu doğum yapalı akşam olunca hep başım ağrıyor eşim doktor arkadaşına sordu sezeryan doğumda yapılan spinal anesteziden dolayı olmuş olabilir dedi çok ağrımamıştı doğumdan sonra kahve tüketmiştim ama son zamanlar hiç geçmiyor kafamı taşıyamıyorum yaşayan varmı