EsraYrk merhabalar bende aynı sorunlarla karşılaştım 8 ay süre zarfında hamile kalmayınca doktora gitmiştim prolaktin hormonum yüksek çıktı bu gebeliğe engel o yüzden doktorum ilaç verdi kullanmaya başladım ve hemen 1 ay sonrasında hamile kalmıştım hormonun düşmesi gerekiyor önce