Fnscns benim bebeğimde aynı şekildeydi ayaklarına pamuğu ıslatıp sürüyordum. Bazen oda işe yaramiyordu acıyıp uyanacagi kadar sert fiske vuruyordum ayaklarına . Ama uyanması gerçekten önemli çünkü sarılık yüzünden bu kadar çok uykulu olabilir. İki saatte bir zorlaya zorlaya emzirdim ancak 15, 20 günde geçti sarılığı. Umarım bir an önce anlatırsınız.