suheyla92 kızımda mama idi biz de epey gittik kaç ay hatırlamıyorum ama, onu da ben uyuturken verirdim, gece ben uyurken verirdim 3 gibi, sabah işe giderken eşim verirdi, sabah 10 da uyanırdık kendi de uyanmazdı vermesek de. Ama bu çocuk ne mama alır ne biberon alır ne uyku uyur. Uyanır uyanır meme der 😅 hayır çok da tatlı kıyamıyorum da çok güzel meme diyo 😅 ama artık acıyor ve uyumak istiyorum 😅