Odadayken bana yapışıyor uyutmami istiyor yataga gidince de oynamaya calisiyor kaçmaya çalışıyor (16 aylık) nerdeyse bir saat uyutmaya çalışıyorum uykusu olduğu halde uyumak istemiyor odaya getiriyorum yine ağlıyor uyutmami istiyor gündüz uykusu da bir kere 2 saat falan uyur bazen de 1 buçuk saat . Ne yapmam lazım sabrım kalmıyor artik saatlerce uyutmaya çalışmak ve onun direnmesi gece ise çok fazla uyanması çok sinirleniyorum artık