Senossss benım de 6 aylık bi bebeğim var oğlum 3,5 yasında aynııııııı hareketler oğlumda var çocuk psikiyatrisine götürdüm gecen hafta 🤣🤣 doktor bu çocuk çok sağlıklı hiç bi sıkıntısı yok tek sorun kardeş kıskançlığı dedi 🫤 3 yas kardeş kıskançlığının tavan yaptığı bi yas dedi ikinci çocuk çok yanlış bi zamana yasa denk gelmıs dedi 3 yas em kritik yas dedi 🫣 ikinci çocuk getırmek için ilk çocuğun 2 veya 5 yas üstü olması gerekiyor dedi zamanla kardeşinin evdeki varlığına alışınca bu hareketleri bitecek dedi 🤲🏻sabredelim 🥰