Arkadaşlar merhaba bebeğim 13 aylık geçen gün çok kustu ve o günden belli fazla bişe yemiyor zayıfladı görenler de aaa bu çocuk zayıflamış dediklerinde çok üzülüyorum iştahsız dönemde bebeklerinizin çok sevdiği bir yemek var mı acaba ya da neler yediriyorsunuz bi fikir olur belki