mavisiyahinci Merhaba 5 aylık bebeğim. Ama ben hiç iyi değilim abisi var o beni tüketti resmen sinirlerime hakim olanıyorum tahanmül edemiyorum. İlaç kullanan var mı sinirler için emzirirken güvenle kullanaceğim
Pirasalipuding mavisiyahinci ilaç kullanmak çözüm değil terapi ve destek almalısınız. Eşiniz yardımcı olmuyor mu
emosss__ İlaç değil ama terapi alabilirsiniz faydası oluyor. Birde eşiniz ve aile büyükleriniz destek olursa atlatırsınız
Pirasalipuding mavisiyahinci yani o zaman sizin aslında siniriniz çocuklarınıza değilde eşinize . Önce eşiniz terapi alsın