efeninannesi4207 Hastalığım 8 gün gecikti sabah test yaptım ama yoktu gebelik olsa belli olmaz mıydı. Gebelik değilse neden gelmiyor anlamadım hep düzenli gelirdi 3 yıldır da korunuyoruz
Kuzularinanasi efeninannesi4207 ustunden gecmisse 1 gun bile gecmis olsa varsa cikardi.stres ilac kullanimi vs gecikmistir…ama en dogrusu kan ztn.kan verin bakilsin sabah
efeninannesi4207 Kuzularinanasi bende pazartesi gününe kadar bekleyim gelmezse o zaman gideyim dedim kan veremeye