huhuuu Mrvalpr tek çocuğum var. 3 ay 7 günlük. 19 kasımda işe başlayacam çok kötüyüm el kadar bebeği bırakacam :( zor günler beni bekliyor
Femme1 Mrvalpr bı tane 28 aylık var ama çalışmıyorum seneye başlıcam nasıl olucak bakalım benım bıde anneme bırakıp Belkı 2-4 gün göremedıgım zamanlar olucak Allah hayırlısını nasıp etsın