emosss__ o kadar haklısın kiii bende babası da sorunlu kaba bir çocuk olmasın diye elimizden geleni yapıyoruz o kadar uyumlu, sakin , kendi kendine oynayan, yaşıtı çocuk varsa oturup seven sevgi dolu bir bebek olmasına rağmen laf yiyoruz 🙄
Sizde lütfen böyle boş konuşan insanları takmayın umursamayın Emin ol benim de hayalim ileride temizlik, yemek, babası gibi elinden her iş gelen bir erkek yetiştirmek istiyorum yeri geldiğinde tamir de yapacak,temizlik de yapacak babasını örnek alsın çok isterim nasıl ki Zor anlarımda bana yardımcı olup destek çıkabiliyo o da ileride karısına,kızına aynı şeyi yapsın bu kötü bşy değil 🥰❤️
Onlar erkeklik kavramını çok yanlış anlamış