Kızlar bu forumda ki her şeyi 4 aylık olmadan önce okumuştum. 4.ay atakları, sendromu artık her ney diyorsanız benim için 3 aylıkken başladı 3 Ay doldu işte 3 Ay 5 günden diyelim başladık. Başta kendi huzursuzluklari vardı sonra sünnet olması zorunlu oldu biraz kapalılık olduğu için. Sünnet sonrası ya karşıya ya yana çevirdiğim için iyice huzursuzlandi sonra alakasiz bir zamanda ishal oldu hastaneye yatti 3 gün. Orada damaryolu açmayı beceremedikleri için çocuk her yeri delik deşik oldu. Bir yerden girip olmadı damar üstte kaldı yok patladı yok şu yok bu derken çocuk iyice travma sebebi etti gibi. Biraz sakinlestirip mecburen yine damaryoluna gittik yine becerememislerdi. Böyle diyorum çünkü başka hastanede 15 yıllık çalışma hayatı olan bir kadın parmak üstünde tek girişte aldı oğlum ağlamadı bile. Gayet gülüyordu. Neyse eve geldik artık çocuk ne zaman kucağımdan bıraksam iğne olduğu için daha da bu durum gelişti. Sonrasında hastalık bitti çok şükür ama artık 4.ay atakları şimdiden başladı. Gezdirerek emziriyorum 20 dk 30 dk ve her gün hem emzirmede bu şekilde. Ne zaman geçer bu durum? Babasında durup sakinlesen çocuk onda da sakinlesmiyor. İlla ben kucaklayıp sakin sakin konusucam öyle. Uyku gerilemesi başladı birde 7de rutinlerimizi yapmaya başlayıp 7 bucukta emziriyorum mesela yarım saat emiyor yatağa koyucam pat uyanıyor. Yanlış bir şekilde yatağa bırakıyor olsam 4 aydır uyanirdi herhalde diye düşünüyorum. Yaşayan anneler bir konuşalım lütfen. Çok yoruldum.