lavinmom Kızlar bebeğim 14 aylık üst dişi 2 gün önce patladı 2 gündür hiç bişey yemek istemiyo ateşi çıkıyo. Sadece emmek istiyo damakları acıyor sanırım. Sizde böyle oldu mu kaç günde geçer bu iştahsızlık hali
eozlem 14 aylık, köpek dişinin biri geldi azı dişi de yolda, yiyor ama gönülsüz. Genelde full memede benimki de.
merveegem Bizimkide 12aylik sanırım dış sürecinde İnanın 3gundur yemek yemiyo nereye kadar böyle gidecek merak ediyorum üzülüyorum Yemek yerdi iştahı iyiydi bi anda kesildi ağzina verdiğim herşeyi diliyle itiyor neredeyse sıfır yemek gidiyoruz
aybukeeess merveegem biz de 10 aylığız 5 gündür ateşliyiz ve iştahsız hasta oldu sandık ama tahliller temiz hayırlısıyla gelsin dişler inşallah