arzu76 Ben 4 senedir kullanıyorum hala memnunum. Philips xl olan klasik modelden var. Kanat, tavuk, patates, pizza, börek, kek gibi şeylerde çok pratik oluyor. Fırını neredeyse hiç çalıştırmıyorum. Bugün mesela oğlum brokoli istedi hemen peynirli orada brokoli cipsi yaptım.