Tutaste_ Bıktık gerçekten. Kelime sayısında sorun olmayan bebeğini 64281 kelime kullanıyor normal mi acaba diye paylaşan, boyu kilosu akranlarından ileri olan bebekleri normal mi diye paylaşanlarla dolu burası. Hepimiz anneyiz bu platformda, hepimizin evladı var. Annelik içgüdüsü ile illa karşılaştırmalar yapanlar, kendini üzenler var. Her bebek kendine özel, kendine güzel. Her anne dişiyle tırnağıyla canıyla kanıyla bakıyor yavrusuna. Şöyle postlar tamamen anneleri yetersiz hissettirmek üzerine açılıyor. Ne diyeyim, gerçekten yazık.