Selam kızlar,daha öncede post acmistim kızım şaşılık ameliyatı olacak süreç nasıl ilerler diye burada soran mesaj atan anneler olduğu için bilgi amaçlı tekrardan yaziyorum,24 Ekim’de kızım ameliyat oldu ameliyat sonrasi zor oldu anesteziden ayılmasi falan biraz zorladı onun harici şimdilik süreç çok güzel gidiyor gözünde gözle görülür büyük fark var umarım tekrarı olmaz çünkü kimisinde kayma tekrar başlayabiliyormuş,1 ay sonra tekrar kontrolü var göz ölçümü yapılıp gözlük verilecek,kızıma dua eden herkese çok teşekkür ederim bizim sürecimiz böyleydi burdanda ameliyat olucaklara belki bir nebze iyi gelir bu yazdıklarım süreçten korkmayın sadece😌🥰